Spelmannen

…vill be om ursäkt! Ett fel har skett i hanteringen av adresser i samband med utskicket av senaste numret av Spelmannen. Vi jobbar på en lösning för er som inte fått nummer fyra och hoppas på överseende med detta. Ha en fin julhelg och ett Gott Nytt År!

Tidningen utkommer fyra gånger om året ca (1/3, 1/6, 1/10 och 15/12). Den bevakar nordisk folkmusik förr och nu i form av reportage, personporträtt, debattartiklar och recensioner..

Tidningen Spelmannen (Sveriges största folkmusiktidning!) skickas till alla som är medlem i något av våra landskapsförbund. Om du vill bli medlem kontakta respektive lanskapsförbund. Länkar till alla landskapsförbund hittar du HÄR. Du som inte är medlem inom ett landskapsförbund kan prenumerera på tidningen och då kostar tidningen 170 kr/kalenderår om man är bosatt i Sverige, 320 kr/kalenderår för personer bosatta utomlands..

Att annonsera i Spelmannen är ett bra sätt att nå ut till folkmusikintresserade i Sverige. Kostnad och specifikationer hittar du HÄR. Tidningen trycks helt i färg.

Kontakta redaktionen:

Peter Ahlbom, peter.ahlbom @ gmail.com